вторник, 25 март 2014 г.

Стефка КОСТАДИНОВА


Световната рекорьорка в скока на височина на открито Стефка Костадинова празнува днес своя рожден ден №49. Костадинова е олимпийска шампионка от Атланта`1996 и сребърна медалистка от Сеул`1988 г. В богатата си колекция пловдивчанката има пет световни и четири европейски титли в зала, два пъти е шампионка на планетата на открито и веднъж златна медалистка от шампионат на Стария континент на открито.
Костадинова е избирана четири път за спортист №1 на България, а пет пъти е печелила признанието на №1 на Балканите в традиционната анкета на БТА. През 1996 г. получава и орден “Стара планина“, I степен, за изключителни заслуги към България. Световният й рекорд от 209 см е ненадминат вече 27 години. Костадинова е и председател на Българския олимпийски комитет.
През ноември 2012 г. Костадинова бе приета в Залата на славата на световната лека атлетика.
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН !

Дейвид Миърмън СКОТ

Дейвид Миърман Скот , роден на 25 март 1961 г.

Автор е на пет книги по маркетинг, консултант, и лектор на семинари. Участник е в конференции,корпоративни събития и семинари по маркетинг в повече от 20 държави на 4 континента. Ръководител е на ChannelOne MarketingGroup.



Скот завършва Kenyon College през 1983 г. с бакалавърска степен по икономика. В началото на кариерата си работи като чиновник на „Уолстрийт” и участва в японски ТВ реклами. Работи в бизнеса с онлайн новини от 1995 г. до 2002 година. Заема ръководни позиции в електронно информационния отдел на Knight-Ridder, по времето на най-големите вестникарски компании от 1989-1995 г. Работи в Токио от 1987 г. до 1993 г. и в Хонг Конг от 1993 г. до 1995 г. Премества се в Бостън през 1995 г. и се присъединява към Desktop Data, която по-късно става NewsEdge Corporation. Позицията, която заема през последните години е на вицепрезидент по маркетинг в NewsEdge, до момента, в който бизнеса е продаден на Thomson Corporation през 2002 г. Скот е член на консултативния съвет на HubSpot и член на борда на директорите на Kadient.
От 2001 г., използва средното си име Миърман, за да се разграничи от други популярни личности като: Дейвид Скот, капитан на Аполо 15, който стъпва на Луната; Дейвид Скот, Железният шесткратен шампион по триатлон; и Дейвид Скот, американски конгресмен от 13-и окръг в Джорджия.

Идеологията на Скот, която той нарича
"Новите правила в маркетинга и в ПР",

 се базира на разбирането, че маркетинга и ПР в интернет пространството силно се различават от маркетинга и ПР в традиционните медии. Той твърди, че „старите правила” на традиционните медии (за които изтъква, че не са приложими в онлайн пространството) служат по скоро за „контролиране на посланието”.За да достигне посланието до публиката в традиционните медии е необхо димо заплащане за скъпа реклама или умоляване на медиата да пише за вас. Според Скот правилата в маркетинга и в ПР, базирани в уеб простран ството са коренно различни. Вместо да плащате или да молите, за да достигне вашето послание до публиката, вие може да публикувате информация чрез инструментите на социалните медии, като блогове, подкасти, онлайн прес рилийзи, онлайн видео, вирусен маркетинг и онлайн медии.

Честит да бъде рожденният му ден!